O, ilk rəssamlıq
təhsilini Bakı Rəssamlıq məktəbində alıb. Sonralar həm də Sumqayıt Politexnik
Texnikumunu bitirən gənc rəssam təhsil illərində Sintetik kauçuk zavodunun
estetika şöbəsində çalışmış, öz istedad və bacarığı ilə sənaye müəssisələrinin,
eləcə də ümumşəhər tədbirlərinin tərtibat işlərində fəal iştirak edib. 1989-cu
ildən şəhərin Bədii tərtibat və reklam İdarəsində fəaliyyətini rəssam kimi
davam etdirən bu şəxsin Sumqayıtın müxtəlif məhəllə və mikrorayonlarının
bədii-estetik tərtibatında mühüm rolu olub.
Söhbət Xeberle.com
informasiya portalının və Sumqayıt Regional Mədəniyyət İdarəsinin Sumqayıt
Dövlət Rəsm Qalereyasının birgə həyata keçirdiyi "BAX!ş" adlı rəsm
sərgisində qaliblərdən biri olan peşəkar rəssam Tofiq Əhmədovdan gedir. O,
sərgidə "Çarəsiz baxışlar” adlı əsərlə iştirak edib və
sosial şəbəkə izləyicilərinin əksəriyyətinin səsini qazanaraq qaliblərdən biri
olub.
Tofiq Əhmədov lap
uşaqlıqdan rəsm çəkməyi sevirmiş:
"Yaxşı yadımdadır, kiçik yaşlarımda kağızlara
cızma-qaralar edirdim. Beləcə, rəsmə
marağım daha da artmaqda davam etdi. Dördüncü sinifdə oxuyarkən uşaqlığımın
keçdiyi Göyçay rayonunda dərnəyə getməyə başladım. Bəxtimdən də dərnəkdəki
müəllimlərim həddindən artıq savadlı və tələbkar insanlar idi. Yaş artdıqca
məndə rəssamlığın dəmir üzərində döymə
sahəsinə hədsiz maraq yarandı və özümü həmin istiqamətə yönəltdim”.
11 yaşdan peşəkarlığa doğru...
O, ilk kamil işini 11 yaşında ərsəyə gətirdiyini deyir: "Cızma-qaraları nəzərə
almasaq, ilk, kamil işimi on bir- on iki yaşlarımda təbiət mənzərələrinə həsr
etmişəm. Ümumiyyətlə, dərnəkdə təhsil alarkən tez-tez ekskursiyalara gedərdik.
Ən sevdiyim gəzinti isə Göygölə etdiyimiz səyahətlər idi. Göygölün insana bəxş
etdiyi rahatlıq onu fırçanı götürüb kağız üzərində yaratmağa həvəsləndirirdi.
Bir rəssama rəsmin, rəssamlığın özü doğma olduğu üçün bütün bu sadaladığınız
janrların hər birində işləmək də maraqlı və əzizdir. Ancaq mənim hər zaman daha
çox sevdiyim janr portret janrı olub. Yaşlı nəsil xatırlayar, Sumqayıtın
əsas girişində dəmir üzərində döymə ilə Ulu Öndər Heydər Əliyevin portretini
işləmişdim. Daha sonra Rasim Balayevin "Nəsimi" obrazı və Alim
Qasımovun porteti yaratdığım işlər arasında ən tanınmışları sırasındadır".
O, ilk şəxsi
sərgisini belə xatırlayır: "Sovetlər Birliyi dönəmində işlərimiz tez-tez festivallarda sərgilənirdi. Bu zamana qədər rəsmlərim bir çox sərgilərdə boy göstərib. Lakin ilk şəxsi sərgim isə hesabat xarakterli olaraq ötən ilin iyun ayında Sumqayıtın Tarixi Muzeyində baş tutub. Az öncə adlarını çəkdiyim rəsmlərlə birgə, bir çox digər işim də orada nümayiş olunub. Dostlar, yoldaşlar bəyəndikləri işləri özlərinə götürmək istəyəndə "yox" cavabı vermək çətin olur. Mənim elə bir tanışım, yoldaşım ola bilməz ki, hansısa rəsm əsərim onun evini bəzəməsin. Ona görə də, həmin sərgidə bütün işlərimin nümayiş etdirildiyini demək olmaz. Adı çəkilən tədbir həmin vaxt KİV tərəfindən böyük maraqla qarşılanıb işıqlandırılmışdı."
Rəsm mənim üçün elə bir anlamdır ki...
T. Əhmədov akvarel
ilə işləməyi çox sevir. Ancaq son dövrlər yağlı boya və akrillə kətan üzərində
işləməyə daha çox üstünlük verir:"Ümumiyyətlə, akvarel, yağlı boya və ya karandaş - hansı ilə
işləməyindən asılı olmayaraq gərək yaratdığın rəsmə öz ruhunu, düşüncəni tam
hopdurub əks etdirə biləsən”.
Onun sözlərinə
görə, bu peşə tamamilə ruhuna nüfuz edib: "Uşaqlıq çağlarımdan bu günədək rəsmlə
məşğul olan rəssam özünü rəsmsiz, fırçasız heç cür təsəvvür, xəyal edə bilmir: "Rəsm
mənim üçün elə bir anlamdır ki, çəkdiyim portret və şəkillərdə birbaşa olaraq
daxili dünyam öz əksini tapır. Bu peşə mənim daxilimi açıb sərgiləmək vasitəsi,
insanlar və problemlərdən qaçıb tənhalığa çəkilmək istədiyimdə sığınacağım
liman, ruhumu rahatlatdığım təmiz, saf bir dünyadır”.
Bizdə küçə rəssamlarına aşağılayıcı nəzərlə baxanlar var...
Peşəkar rəssam
Azərbaycanın fırça ustalarının problemərindən də danışmağı unutmayıb: "Mən
dünyanın bir çox ölkələrində - SSRİ-nin bütün Respublikaları və bir çox nüfuz
dairələrində olmuşam. Dünyanın bütün
ölkələrində küçə rəssamları var. Təəssüf olsun ki, bizim ölkəmizdə isə küçə
rəssamlarına aşağılayıcı nəzərlə baxanlar var. Bunu anlamaq lazımdır ki, onlar
küçədə hansısa qanunsuz fəaliyyətlə yox, azad incəsənətlə məşğuldurlar”.
1974-cü ildən
başlayaraq böyük bir sənət yolu keçmiş rəssamın yaradıcılığı çoxşaxəliliyi ilə
maraq doğurur. Rəssamın bənzərsiz fırça ustası, Azərbaycanın Xalq rəssamı Səttar
Bəhlulzadənin, Xan qızı Xurşid banu Natəvanın, dünya şöhrətli xanəndə, Xalq
artisti Alim Qasımovun, Sumqayıtın baş rəssamı Vaqif Nəzirovun, eləcə də "Şəhidlər
ölmür” kimi əsərləri maraqla qarşılanır.
"Sumqayıt XXI əsrdə” pannosu...
Tofiq Əhmədovun Sumqayıtın dünənini, bugününü, rəssam təxəyyülündən doğan
gələcəyini əks etdirən əsərləri diqqəti xüsusilə cəlb edir. Rəssamın ağac
üzərində işlədiyi, mövzu müxtəlifliyi ilə seçilən oyma nümunələri onun
yaradıcılıq potensialının genişliyini təsdiq etməklə sənətsevərlərdə xoş ovqat
yaradır, müəllifin sənətinə və özünə rəğbəti daha da artırır.
Tofiq Əhmədovun ən maraqlı, dəyərli əsəri isə onun Sumqayıta böyük sevgi ilə,
onun daha işıqlı, daha gözəl sabahına inamla yaratdığı monumental "Sumqayıt XXI
əsrdə” pannosudur. Bu əsər Sumqayıtın Tarixi Muzeyinin əsas eksponatlardan biridir.
Ən baxımlı yerdə nümayiş etdirilən həmin
əsər sumqayıtlıların və şəhərin qonaqlarının diqqətini daha çox cəlb edən, qəlb
oxşayan romantik bir mənzərə kimi yaddaşlarda dərin iz buraxır. Maraqlıdır ki,
rəssam sanki öz dərin təxəyyülü, sənətkar fəhmi ilə gündən-günə gözəlləşən,
daha da füsunkar olan Sumqayıtın bugününü hələ 10 il əvvəl xəyalən görərək,
belə bir fundamental əsər yaradıb. Onun vaxtilə rəssam xəyalında canlandırdığı
mənzərənin bu gün göz oxşayan bir reallığa çevrilməsi sənətkar fantaziyasının
nə qədər güclü, həm də inandırıcı olduğunu təsdiq edir.
Xəbərdən istifadə edərkən istinad etmək vacibdir.