"Sumqayıtı
tərk eləməmişəm, sadəcə olaraq yaşamaq üçün Bakıya köçmüşəm. Oranın sakitliyini
mən heç bir yerə dəyişmərəm. Amma bütün işim Bakıda olduğuna görə məcbur bura
köçməli oldum."
Bu dəfəki qonağımız Dövlət Pantomima
Teatrının aktyoru Ceyhun Dadaşovdur. Onunla
him-cimsiz söhbətləşdik.
-
Pantomimo teatrının seçilən, istedadlı aktyorlarındansınız. Neçə illərdir him-cimlə danışmaq sizi yormayıb?
- Artıq 13-14 ildir ki, mən bu teatrda fəaliyyət
göstərirəm. Bu müddət ərzində "Mən və Mən", "Manqurt" kimi
tamaşalara da quruluş vermişəm. İxtisasca teatr rejissoruyam. Amma hələ indiyə
kimi bir dəfə də olsun, sizin təbirinizcə desək, him-cimlə danışmaqdan
yorulmamışam. Çünki məni buna məcbur edən yoxdur. Susmağa məcbur edən yoxdur.
Bir də ki, axı bizdə sözlü tamaşalar da oynanılır. Pantomimo teatrı bir
çoxlarının düşündüyü kimi lal-kar teatrı deyil, burda sadəcə ehtiyac
duyulduğunda danışıq da olur, yoxsa susurlar. Necə deyərlə "Danışmaq
gümüşdürsə də, susmaq qızıldır"
-
Elə hallar olubmu ki, teatrdan kənarda da insanlarla ünsiyyətdə bilməyərəkdən
him-cimdən istifadə etmisiniz?
-
Əslində hamı danışanda bilmədən him-cimdən istifadə edir. İnsan axı
danışmağa başlamazdan əvvəl hərəkətlərlə izah edib istəklərini. Kənardan küçədəki
insanlara baxsan görərsən ki,onlar bədənləri ilə necə də qəribə danışırlar.
Kimisi darıxır, kimisi əsəbidir, kimisi yorulub və s. Xarici səfərlərdə olanda
isə him-cim yüz faiz dadımıza çatır. Nə də olmasa, pantomima universal dildir.
-
"Gənclərarası teatr tamaşaları"
festivalında tamaşanız birinci yerə layiq görüldü.
-
Demək olar ki,üç ildir Bakıda müxtəlif mövzularda "Gənclərarası
teatr festivalı" keçirilir. Bu il mövzu narkomaniya idi. Mən sırf aktyor
kimi komandaların birində baş rolu ifa edirdim. İş elə gətirdi ki tamaşamız çox
bəyənildi və birinci yerə layiq görüldük. Təbii ki, çox sevindirici haldır. Nə
də olmasa enerji sərf edirsən.
-
Sizə Mədəniyyət nazirliyinin "Fəxri mədəniyyət işçisi" döş nişanı
verildi. Bir aktyor kimi bu uğurunuz özünüzə qarşı məsuliyyəti artırdı,yoxsa
nisbətən arxayınlıq yaratdı?
-
Bu il teatr günü bir neçə incəsənət işçisinə "Zirvə" mükafatının və döş
nişanlarının təqdim olunması ilə bağlı Azərbaycan Dövlət Musiqili Komediya
Teatrında böyük bir tədbir keçirildi. Bizim teatr həmin tədbirdə nominasiyalar
arasında müxtəlif səhnəciklərlə çıxış edirdi. Mən o aktyorların arasında səhnə
arxasında dayanıb öz çıxışımı gözləyirdim. Birdən Mədəniyyət və Turizm Naziri,
cənab Əbülfəs Qarayev mənim adımı çəkdi. Sözün düzü özümü itirdim, eyni zamanda
da sevindim. İnşan öz əməyinə qarşı qiymət, diqqət görəndə çox sevinir. Elə
nazirimiz özü məni "Fəxri mədəniyyət işçisi" döş nişanı ilə təltif
etdi. Məsuliyyət isə birə-beş artdı, çünki yüz faiz əmin oldum ki, mənim fəaliyyətimi
izləyənlər, mənə inananlar var.
-
Gənc aktyorlar arasında özünüzü hansı pillədə görürsünüz?
- Bu mənim üçün çox çətin bir sual oldu.
Özümü hansısa pilləyə qoyub başqalarını özümdən aşağı, və ya yuxarı yerləşdirmək
məncə düzgün deyil. Əsasən də bizim sənətdə. Bu gün teatrda fəaliyyət göstərən
gənclərimizin hamısı isteadlıdır. Ona görə də müqayisə etmək asan deyil. Fərq
yalnız bu gün bütün gəncliyin bəlası olan mütaliə, intellektual səviyyə ola bilər.
-
Pantomimo teatrının bugünki vəziyyəti, şəraiti sizi qane edirmi?
-
Artıq neçə ildir ki,eynı teatrda fəaliyyət göstərirəm və hələ heç bir
yerə getməmşəmsə, deməli məni qane edir. Bu məkanda bir rejissor, bir aktyor və
bəzən lazım olanda müəllim kimi öz istəklərimi həyata keçirə bilirəmsə, deməli
hər şəy yaxşıdır. Teatrımızın yaradıcısı və baş rejissoru Respublikanın Xalq
artisti Bəxtiyar Xanızadə burada elə bir münbit torpaq yaratmışdı ki, əgər
istedadın varsa cücərib boy atacaqsan.
-
Olubmu ki, tamaşaçı sizin ona çatdırmaq istədiyinizi anlamasın?Elə
bir hiss yaşamısınız?
- Belə məqamlar az olsa da təbii ki,olur. Belə anlarda insan
özünü çox pis, yarımçıq hiss edir Amma tez bir zamanda özümü ələ alıb
çalışmışam ki, anlayım. İstədiyim fikrin çatmamasına səbəb nədir? Səbəb ya
quruluşda, ya da hissin düzgün ötürülməməsində, bəzən isə tamaşaçının bu
stilistimaya hazır olmamasında, eləcə də
texniki hansısa səhvdə ola bilər. Əsas odur ki, bunu tapıb problemi
aradan qaldırasan. Emosiyalara qapılıb qalmaq olmaz.
-
Yerli tamaşalardan hansının adını çəkə bilərsiniz ki,ona böyük zövqlə
baxmısınız?
-Bizim teatr işçilərinin böyük bir çətinliyi
var. Bütün teatrlarda tamaşalar eyni zamanda başladığına görə başqa tamaşaları
izləmək bir az çətinləşir. Mən demək olar ki, bir ay ərzində cəmi iki və ya ən
çox halda üç tamaşada oynayıram. Ona görə də başqalarını izləməkdən bir az məhrum
oluruq. Amma bununla belə bacardıqca tamaşalara baxmağa çalışıram. Çox sevdiyim
tamaşalardan biri isə Cənnət Səlimovanın quruluş verdiyi "Sonuncu
qatar" , " Skapenin kələkləri", Nicat Kazımovun "Pəri
cadu" və s tamaşalardır. Öz teatrımızın tamaşalarının adını isə çəkmirəm.
-
Həm də rejissor kimi fəaliyyət göstərirsiniz. Hazırda quruluş
verdiyiniz hansı əsər var?
-
Bəli,rejissor kimi də fəaliyyət göstərirəm. Əslində mən ixtisasca teatr
rejissoruyam. Amma aktyorluq eləmək hissini də kənara qoya bilmirəm. İndi yeni
bir tamaşa üzərində işləyirəm, digərinin isə planları qurulur. Mən heç vaxt iş
hazır olmamışdan qabaq onun barədə məlumat vermirəm. Elə ona görə də düşünürən
ki, bu qədər məlumat yetər .
-
Bildiyimizə görə, Sumqayıt şəhərində doğulmusunuz. Bu şəhərdə böyüyüb,
boya-başa çatmısınız.Sumqayıtı tərk eləmək sizin üçün çətin olmadı ki?
- Mənə çoxları bu sualı verir. Sumqayıtı
tərk eləməmişəm, sadəcə olaraq yaşamaq üçün Bakıya köçmüşəm. Sumqayıt yenə də mənim
üçün ən gözəl şəhərdir. Oranın sakitliyini mən heç bir yerə dəyişmərəm. Amma
bütün işim Bakıda olduğuna görə məcbur bura köçməli oldum.
-
Qardaşınız Yusif Dadaşov da aktyor kimi fəaliyyət göstərir.Aktyor kimi
bir-birinizə qarşı rəqabət hissi varmı?
- Doğrudur, qardaşım Yusif Gənc
Tamaşaçılar Teatrının aktyorudur. Ən böyük qardaşım Fərhad isə sehrbazdır, yəni
o da incəsənət sahəsindədir. Mən əksinə rəqabətdənsə dəstəyə daha çox önəm
verirəm. Çünki onlardan mən həmişə dəstək görmüşəm.
Zeynəb
Abdullah
Xeberle.com
Xəbərdən istifadə edərkən istinad etmək vacibdir.