"Sumqayıt şəhəri hər bir sumqayıtlı kimi, əlbəttə
ki, mənə də dogma və əzizdir. Amma hələ çox işlər görülməldir."
Rubrikamızın
qonağı bir çox seriallardan və filmlərdən tanıdığımız istedadlı aktyor Elxan
Rzadır.
Tanıtım: Elxan Rzayev 1979-cu ildə Sumqayıt şəhərində
anadan olub. 1996-cı ildə Sumqayıt şəhər 23 nömrəli orta məktəbi bitirib. Həvəskar
aktyor kimi ilk dəfə Sumqayıtda fəaliyyət göstərən "Cavid" teatrında
səhnəyə çıxıb. 1996-cı ildə Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetinə daxil olub. Tələbəlik illərində Əbdürrəhim bəy Haqverdiyevin
"Yeyərsən qaz ətini, görərsən ləzzətini", Nəcəf bəy Vəzirovun
"Yağışdan çıxdıq, yağmura düşdük", Cəfər Cabbarlının "Solğun çiçəklər",
Anton Çexovun "Təklif" əsərlərində Ələsgər, Əşrəf bəy, Rəhman və
Stepan Stepanoviç rollarını ifa edib. Cəfər Cabbarlının "Solmaz
yarpaq" ədəbi–musiqili kompozisiyasında Cəfər Cabbarlı obrazını məharətlə
ifa edib.
Tələbə
ikən Azərbaycan Milli Dram Teatrında çalışıb, kütləvi səhnələrdə aktyor kimi
çıxış edib. Bu illər ərzində teatrın aparıcı artisti, baş rolların mahir
ifaçısı kimi teatr ictimaiyyətinin diqqətini özünə çəkib. 2000-ci ildən Bakı Bələdiyyə
Teatrının aktyorudur. Cəfər Cabbarlının "Dönüş"ündə Ötgün Zamanbəyli,
Cəlil Məmmədquluzadənin "Ölülər"ində İsgəndər, Nazim Hikmətin
"Damokl qılıncı"nda Abe, Nəriman Nərimanovun "Nadir
şah"ında Rzaqulu obrazlarının ifaçısı kimi yüzlərlə tamaşaçının məhəbbətini
qazanıb. Hüseyn Cavidin "İblis"ində Vasif, Arif, Sofoklun
"Elektra"sında Arest rollarını oynayıb. İ.Kərimovun "Xəyanətin
müsibəti"ndə İmam Hüseyn, Ə.Pəhləvaninin "İnsan və İblis"ində
İblis, A.Babayevin "Oğul" tamaşasında II şəhid, A.Məmmədovun "Dəli
Domrul"unda Dondar, R.İçərişəhərlinin "Vətənə igidlər gərəkdir"
tamaşasında Rüstəm, Ə.Əliyevin "Unutqanlıq qorxunc bəladır"ında II
kişi, A.Qurbaninin "Türk sancağı"nda Lütfəli bəy və repertuarında
olan onlarca tamaşada baş rollarda çıxış edib.
- Hazırda
çox sayda seriallar cəkilir.Əksəriyyətində də istedadsız aktyor və
aktrisalara rast gəlirik .Belə insanları görəndə aktyor sənətini seçdiyinizə
görə peşmançılıq hissi keçirtmirsiniz ki?
- Ümumiyyətlə seriallarda qeyri-peşə sahiblərini
görəndə təəssüf hissi keçirirəm.Hərə öz işi ilə məşğul olmalıdır. Əgər
seriallarda çəkilib aktyor olmaq belə asandırsa, onda Mədəniyyət və İncəsənət
Universiteti nə üçün və kimə lazımdır? Onda o universitet qapadılsın və gələcəkdə
aktyor olmaq istəyən gənclər də öz işlərini
bilsinlər. Amma aktyor olmağıma görə peşmançılıq hissi verən amillər - bizdə bu
sənətə dəyər verilməməsi, aktyorların həyat
şəraitinin çətin olmasidır.
- Qardaşınız Togrul Rza söyləyib ki, mən qardaşıma paxıllıq edib
aktyor sənətini seçdim. Hətta "Toy gecəsi"serialında onun sevdiyi
xanımla evləndiyinizə görə sizi öldürdü. "Qağayı"serialında da sizə
qarşi paxıllıq hissləri vardı. Nə istəyir Toğrul sizdən?
- Togrul
özünəməxsus xarakteri, tipaji olan aktyordur. Bizim rollarımız da hər zaman fərqli
olur. "Toy gecəsi"və "Qağayı" serialındakı obrazlarımızın
da qarşı-qarşıya gəlməsi əlbəttə ki, ssenariyə görədir. O ki qaldı Toğrulun mənə
paxıllıq etməsi, bu gözəldir,daha da inkişaf edəcək (gülür- zarafat etdiyini
söyləyir)
- Müxtəlif obazlar yaratmısınız. Bəs indiyə qədər
özünüzü oynadığınız obraz varmı?
-Uilyam Şekspirin bir fikri var "Həyat
bir səhnədir.İnsanlar aktyor.Hərə öz rolunu oynayıb həyatdan gedir". Mən də Allahın mənə verdiyi həyat rolunu oynayıram.
Amma obrazlarımda tam özümü oynamaq istəmərəm.
- Daha çox müsbət, yoxsa mənfi obrazları
canlandırmaq istəyirsiz?
- Mən həm
müsbət, həm də mənfi obrazları oynamaq istərdim.Əsas odur ki,oynadığım hər bir
obrazı dəqiqliyi ilə və tam məsuliyyətimlə oynayım ki, sabah tamaşaçıdan
utanmayım. Bir də psixoloji düşündürücü obrazları daha çox oynamaq istərdim.
- Teatrda da fəaliyyət göstərirsiniz. Daha çox səhnədə
oynamaq sizə zövq verir , yoxsa kamera önündə?
- Ümumiyyətlə teatrda tamaşaçılar qarşısında
oynamaq daha çətin və məsuliyyətlidir.Çünki səhv edə bilməzsən.Amma kinoda
kamera önündə səhv etdikdə təkrar çəkilib həmin səhvi düzəldə bilərsən. Həmçinin,
teatrın öz gözəlliyi, çəkiliş meydanında , kamera qarşısında olmağın başqa gozəlliyi
var.Amma yenə də teatr ve teatr səhnəsi daha üstün, hətta deyərdim ki
sehrlidir.
- Niyə gənclərin teatra olan marağı azdır? Bu nə
vaxta kimi davam edəcək?
- Əgər
bu gün telekanallarımızda mütəmadi olaraq Azərbaycanda fəaliyyət göstərən teatrların
tamaşalarını nümayiş etdirsələr, onda gənclər təbii olaraq teatra gələcəklər və
yüksək axın olacaq. Necə ki, bu gün kinotearlarda nümayiş olunan filmlərin
anonsları, reklamları telekanallar vasitəsilə
geniş şəkildə təqdim olunur. Hətta bu reklamlara sərnişin daşıyan nəqliyyatların üzərində də
rast gəlmək olar. Bu baxımdan kinotearlara axın çoxalıb. Bu bir yandan sevindirici bir haldır.Çünki bir müddət Sovet
quruluşu dağıldıqdan sonra tamaşaçıların kinoteatrlara marağı azaldı. Teatra
qaldıqda isə məncə telekanallar bu işdə maddi maraq güdmədən, şəxsi təşəbbüsləri
ilə və cəmiyyəti maarifləndirmək məqsədi ilə teatrlarda olan tamaşaları nümayiş
etdirməlidirlər. Teatrların səhnələrində
yeni oynanılacaq tamaşaların anonslarını təqdim etməlidirlər. Çox təəssüf ki,
bu gün mənəvi təbliğatın əvəzinə səviyyəsiz şou verilişlər, maqazin proqramları
təbliğ olunur.
- Necə düşünürsünüz,filmin uğurlu alınması kimdən
asılıdır?
- Filmin
uğurlu alınması kollektiv sənət olduğuna görə, bütün kollektivdən asilidır.Hərə
öz işinin bilən və professional olmalıdır.
Təbii ki, madiyyat ilk öndə duran amildir. Çünki əlində yetərincə məbləğ
olduqda rejissorun, rəssamın, bəstəkarın da, hətta deyərdim ki aktyorun da
fantaziyası yüksək səviyyədə olacaq. Ona görə ki, adlarını çəkdiyim sənət nümayəndələri
artıq maddi sıxıntı çəkmədən işlərini həm məsuliyyətlə, həm də böyük həvəslə
görəcəklər. Məsələn, rejissor hər hansısa ssenari haqqında düşünür ki,bu filmi
daha geniş,daha böyük miqyasda çəkə bilər.Amma maddi vəziyyət pis olanda rejissor
öz istəklərini tam şəkildə həyata keçirə bilmir.Onda da uğursuz bir film
alınır.
-
Övladlarınızdan hansınısa aktyor kimi görmək istərdiniz? Əksər sənət adamları
övladlarının onların yolunu getməsini istəmirlər. Səbəbini isə bu sənətin çətinliklərinə
dərindən bələd olmaqda görürlər. Axı hər bir sənətin öz çətinliyi var.
- Təbii ki, bu gün mən də bəzi sənət dostlarım
kimi düşünürəm.Amma gələcəyi bilmək olmaz. Əgər övladlarımız aktyor olduqları
zaman bu sənət dəyərləndiriləcəksə və onların həyat şəraiti gözəl olacaqsa, niyə
də olmasın.Təbii ki, sənət seçimi onların özlərindən asılı olacaq.
- Sumqayıt şəhərində doğulmusunuz. Artıq neçə illərdir
ki, bu şəhərdə yaşayırsınız. Bu şəhərin yetirməsisiniz.
- Sumqayıt şəhəri hər bir sumqayıtlı kimi, əlbəttə
ki, mənə də dogma və əzizdir. Sumqayıt sakit və əsl yaşamalı şəhərdir. Amma hələ
çox işlər görülməldir.
Zeynəb Abdullah
Xeberle.com
Xəbərdən istifadə edərkən istinad etmək vacibdir.