Xeberle.com-un
bu dəfəki həmsöhbəti Sumqayıt Dövlət Dram Teatrının aktyoru Mətləb Səfərlidir.
Onunla rol aldığı tamaşalardan, çəkildiyi serallardan, ümumilikdə yeni planlarından söz açmışıq. Müsahibəni olduğu kimi təqdim edirik.
Mətləb bəy, 25 ildir ki, teatrda
fəaliyyət göstərirsiniz. Sizcə, milli teatrımızın bugünkü vəziyyətini qənaətbəxş
hesab etmək olarmı?
-1992-ci ildə Azərbaycan
Dövlət və Mədəniyyət Universitetinə daxil olmuşam. Görkəmli pedaqoq, müəliimim
Nəsir Sadıqzadə, elə Sumqayıt teatrının yaradıcılarından biri olub. 3-cü kursda
oxuyarkən xalq artisti, Cənnət Səlimova məni özünün rejissorluq etdiyi,
"Kamera" teatrına dəvət etmişdir. Orada M.F.Axundzadənin
"Müsyo Jordan və Dərviş Məstəli şah” tamaşasında – Hatəmxan ağa, "Lənkəran
xanının vəziri” tamaşasında – vəzir,
N.X.Andersonun "Ulduzlu gecə" tamaşasında - Keçi, J.B.Molyerin
"Skapenin kələyi”tamaşasında – Oktav və
bir çox tamaşalarda müxtəlif obrazlar yaratmışam. Teatrda işləməyə ixtiyarı
çatanlardan biri elə mənəm.
Teatrın
bugünkü vəziyyətinin qənaətbəxşliyinə əlli əlli deyim, nə şiş yansın, nə kabab.
Çünki, pis vəziyyətdədir desəm, öz əziyyətimizi itirmiş olaram. Aktyorların öz
vicdanına baxır ki, necə işləyirlər. Məni tamaşa vaxtı görsəniz, tanımazsınız.
çünki, çox aqressiv oluram. Adicə bir dənə açar yerində olmasa, mən dəli ola
bilirəm.
H.Mirələmovun
"Vicdanın hökmü" tamaşasında oynadığınız Fedya rolundan danışaq, əgər
Fedya sağ qalsaydı, Rəhimin təslim olmasını ya vətən uğrunda savaşa getməsini
istəyərdi?
-
Mənə elə gəlir ki, Rəhimin getməsini istəyərdi, çünki, ola bilməz ki, dostunu
darda qoysun. Fedyanın orda bir sözü var ki, "Vətən mənim üçün nə
edib?". Qanında bir damcı Azərbaycan qanı axan insan heç vaxt elə deməzdi.
Məncə, o, Rəhimin savaşa getməsinə imkan verərdi, ən azından mənim obrazını
yaratdığım Fedya imkan verərdi.
Aktyor
sənətinə ilk olaraq teatrdan başlamısınız. Bəs, sizi xalqa tanıdan ən çox hansı
sahə oldu?
-
Düzünü desəm, seriallar oldu. Azərbaycanın ilk seriallarından biri olan
"Yanmış körpülər" və digər seriallara daha öncə çəkilmişdim. Ancaq,
2011-ci ildə "Pərvanələrin rəqsi" serialı məni daha çox məşhurlaşdırdı.
Baxmayaraq ki, 1999-cu ildən 2001-ci ilə qədər Lider televiziyasının "Vur
çatlasın" proqramı vardı. Əslində, onda da məşhur idim, sadəcə
2001-2011-ci illərdə televiziyada görünmədim və 10 ildən sonra məşhurluq
qayıtdı. İndi də məndən çox seriallara çəkilən yoxdur, artıq adları yadımdan
çıxır.
Qeyd
etdiyiniz kimi, bir vaxtlar Lider və Atv
- nin proqramlarında sizi tez-tez görə bilirdik. İndi o cür proyektlər yoxdur ya
dəvət almırsınız?
-
Əslində, indi o cür verilişlər var, ancaq səviyyəsi düşüb, ona görə də dəvət eləsələr
belə getmək istəmirəm. İndi məni görəndə soruşurlar ki, sizin bir verilişiniz
vardı, 2 qız 2oğlan. Verilişin adı "Vur çatlasın" idi, mən, Vüqar
Əmirov, Lətafət İsmayılova və Məlahət Əhmədlə birgə aparırdıq. Sırf insanların
ruhunu oxşayacaq, dincəldəcək veriliş idi. Özümüz zövq alırdıq deyə, daha
maraqlı olurdu.
Küçədə
insanlarla ünsiyyətdə olursunuzmu, sizə necə reaksiya verirlər?
-
Çəkildiyim "Vicdan haqqı" serialında, Qırmızı Telmanın
oğlunu qaçırtmışdım. Xırdalanda yaşlı qadın, oğlundan əlini çəkərək, dedi ki,
"Qanına bələnəsən səni, uşaqla nə işin var?" (gülür).
"Həyat sən nə qəribəsən" serialında, mafiya
rolunu oynayırdım. Bir qadın, teatrın qabağında ağaca söykəndi ki, "sənə
qurban olum, Həyatı öldürmə". Bilmirəm, rejissorlar mənə niyə pis obraz
verirlər, məncə pis adam deyiləm (gülür).
Özünüzə aid saytınız var, bu saytı açmaq fikri hardan
ağlınıza gəldi?
- Sözün düzü, mən istəyirdim ki, türk prodakşınları ilə
əlaqələrim olsun. Türkiyədə mən onlara e-mail adresimi verəndə, onlar təəccübləndi
ki, mənim niyə veb səhifəm yoxdur. Ona görə də, mən araşdırıb tapdım. İndi də
içini özüm istədiyim kimi düzəldirəm.
İstər teatr, istər serial, istərsə belə kino sahəsində
hansı problemləri görürsünüz? Bu sahələrdə dünya ilə ayaqlaşa bilirikmi?
- İncəsənət sahəsi elədir ki, qardaşın da, əmin də,
atan da olsa belə istedad olmasa, nəsə edə bilməzsən. Bu sahəyə dəymək olmaz,
teatrda səhnənin tozunu udandan sonra deyirik ki, teatr məbəddir, həqiqi məbəddir.
Olacaqsansa vicdanla olacaqsan, olmayacaqsansa başqa o qədər iş var ki.
Problem bizim özümüzdədir, biz özümüz problem açmasaq
incəsənət o qədər yaxşı inkişaf edə bilər ki, dünyaya da çıxa bilərik, imkan
versələr göyə də qalxarıq.
Reallığı qəbul edək ki, seriallardan gələn pul
teatrdan gələn pullardan qat-qat çoxdur. Sizi teatra bu qədər bağlayan, ondan
uzaqlaşa bilməməyinizin sirri nədir?
- Mən, İncəsənət Universitetinə daxil olanda bilirdim
ki, kinoya nə vaxtsa çəkiləcəm. O zamanlar serial anlayışı yox idi. Kinolara,
seriallara çəkilmədən qabaq, daha çox müğənnilərin etdiyi kimi, 1995-ci ildən
toy aparıram. Hal-hazırda 165 azn maaş alıram və sənətimin mənə verə bilmədiyini,
toylardan qazanıram.
Sevirəm teatrı, onsuz yaşaya bilmərəm. İnanın ki, mən
tamaşa zalına girən kimi başqa adam oluram. Tamaşa prosesində istər yaradıcı
heyət, istər texniki heyətlə mübahisəm düşsə, o adamı öldürə bilərəm. Teatr
başqa aləmdir, heç kəs açıqlaya bilməz.
Gənclər haqqında nə düşünürsünüz, onların bu sahəyə
maraqları varmı?
- Elə dünən, bu mövzuda pis olmuşdum. Uşağının balı
incəsənətə, aktyorluğa düşür deyə, mənə zəng edib deyir ki, neyniyim ki, uşaq
qabiliyyət imtahanından keçsin. Məndə dedim ki, mən 1987-ci ildən oxuya-oxuya gəldim,
sonra qəbul oldum. 25 ildir bu sahədəyəm, hələ də öyrənirəm, 1 günə nəsə öyrədə
bilmərəm.
Düzdür, çətindir, bu yolda aclıq var, bu yolda əzab
var, nahamar yollar çoxdur. Dözə biləcəklərsə gəlsinlər, bacarmayacaqlarsa
başqa çox sənət var.
Son olaraq nə demək istərdiniz?
- Artıq, sondur? (gülür).
Bizim teatrımızda çox istedadlı aktyorlar var, onları
yaddan çıxarmayın, teatrı unutmayın.
Hicranə İsmayılova
Foto: Kamran
Xəbərdən istifadə edərkən istinad etmək vacibdir.