Prezidentə yaxın adamlardan biri o portretə baxaraq heyrətə
gəlmişdi. Özü şəxsən sonradan mənə dedi ki, mən o şəkilə baxanda elə bilirdim cənab
prezident yanımdadır, yəni canlıdır”.
XeberLent.az informasiya agentliyinin bu dəfəki müsahibi özünəməxsus dəst-xəttə,
üsluba malik, Azərbaycanda, Dünyanın bir çox ölkələrində kifayət qədər məşhur rəssam,
Sumqayıtda ilk özəl şəkil qalereyasının sahibi Namiq Cavaddır. -
Namiq bəy, Rəssamlığa necə gəlmisiniz ?
(Gülür) Bu sual məndə uşaqlıq xatirələrimi yada saldı. Uşaq vaxtlarında
hamının küçə-bacada oynadığı vaxt, mən evdə şəkillər çəkərdim. Bunu görən
valideyinlərim məni oxuduğum 27 saylı məktəbin rəsm dərnəyinə yazdırdılar. Elə
bundan sonrada mənim Rəssamlıq yolum başladı.
- Elə bir rəssam tapılmaz ki, müəllimi olmasın. Hər halda sizə də
istiqamət verən, professionallıq sirrlərini açan müəllimlərin olub? Bəli, hər kəsin bir müəllimi, ustadı olduğu
kimi, mənim də bu yolda irəliləməyimə kömək olan şəxslər olub. Lakin onların
arasında ən çox birini qeyd etmək istərdim. O da çox hörmət etdiyim və daima
minnətdarlıq bildirdiyim, Telman Yaqubovdur. Telman müəllimdən başqa mən rəssamlığın
sirrlərini Əzim Əzimzadə adına rəssamlıq məktəbində və Azərbaycan Pedaqoji
Universtetinin bədii-qrafika fakültəsində öyrənmişəm. Ümumilikdə bütün müəllimlərimə
çox sağ ol deyirəm, ancaq Telman müəllimin mənim qəlbimdə ayrı bir yeri
var.
- Bir az gələcək planlarınızdan
danışın...
Hal-hazırda özümün rəsm qalereyam var və işlərimi orada davam
etdirirəm. Gələcək planlarım çoxdur. Lakin hələ heç birindən söz aça bilmərəm. - Tələbə necə, heç tələbə yetişdirirsiniz
? Düzü buna hələ vaxtım yoxdur. Həm də mən
kimə gəldi, necə gəldi dərs deyən müəllimərdən deyiləm. Azərbaycanda tələbələrim
az olsa da xaricdə var. Sual verə bilərlər ki, niyə bu sənətin sirrlərini öz
milətimizin balalarına öyrətmir, xaricilərə öyrədirsən? Onu da qeyd edim ki, mən
uzun müddət xaricdə yaşamışam. Ən çox da qonşu Türkiyədə. Bu üzdən orada tələbələrim
çoxluq təşkil edib.
- Gənc rəssamlara nə
demək istəyərsən?
Çox gözəl bir sual
verdiniz. Ona görə ki, hal-hazırda dünyanın bir çox yerində olduğu kimi, Azərbaycanda
da rəssamlıq ölmək üzərədir. Bünün əsas səbəbi müəllimlərdir, ancaq tələbələrin
də burada böyük günahı vardır. Hazırki rəssamlar çox tənbəlləşiblər. Onlara
tövsiyəm bu olardı ki, öz üzərlərində çox işləsinlər. Əsas iş məktəb və orada tərtib
olunan proqramdır. İstər akademiyada olsun, istər də rəsm dərnəyində, əsas
proqramla nizamlı dərs alsınlar. Çox acınacaqlı olsa da qeyd edim ki, indi tələbələrə
bir-iki dərsdən sonra yağlı boya ilə şəkil çəkdirirlər. Bu da tələbəni öldürmək
kimi bir şeydir. Vaxtilə biz, Əzim Əzimzadədə iki ildən sonra yağlı fırça ilə şəkil
çəkərdik. İndikilər isə, akademik məktəbi öyrənməmiş öz dəsti-xəttini tapmağa
çalışır, məncə bu düzgün deyil.
-
Ən çox hansı üslubda şəkilləri xoşlayırsınız ?
Rəssamlıq bir dəryadır və onun bütün növləri gözəldir. Ancaq mən portret
janrına üstünlük verirəm.
-
Vurğuladınız ki, daha çox portret janrına üstünlük verirsiniz. Bəs hansısa məhşurların
portretini çəkmisiniz ?
Təvazökarlıqdan
uzaq olsa da qeyd edim ki, bəli, dünyaca məşhur bir çox insanların evində, iş
otaqlarında mənim əl işlərim yer alıb. Bunların sırasında Türkiyənin baş naziri
Rəcəb Tayyib Ərdoğan, Azərbaycanın sabiq prezidenti Heydər Əliyev, “Doğan” şirkətlər
qrupunun rəhbəri Aydın Doğanın ailəsi və sairə. Onu da qeyd edim ki, Türkiyədə
adlı-sanlı “Koçaklar” ailəsinin şəxsi rəssamı da mənəm. Ölkəmizin bir çox
tanınmış şəxsləri, məmurları və iş adamları mənə müraciət edirlər. Adını çəkməyəcəm,
bir dəfə bir iş adamı məndən mərhum Heydər Əliyevin portretini çəkməyimi istədi.
Mən də çəkdim. Prezidentə yaxın adamlardan biri o portretə baxaraq, heyrətə gəlmişdi.
Özü şəxsən sonradan mənə dedi ki, mən o şəkilə baxanda elə bilirdim ki, cənab
prezident yanımdadır, yəni canlıdır. Türkiyədə yaşadığım vaxtlarda Türkiyənin
baş naziri Rəcəb Tayyib Ərdoğanın bacanağı Nuri bəylə tanış oldum. O da məndən
Baş nazirin portretini çəkməmi istədi və vurğuladı ki, ona pay aparacaq. Mən də
şəklini çəkdim və ona təqdim etdim. Bir neçə vaxtdan sonra, Nuri bəy mənə
bildirdi ki, cənab Ərdoğanın da iştirakı ilə bir yığıncaq olacaq, gələrsən səni
göstərəcəm ki, bəyəndiyin şəklin müəllifi bu insandır. Lakin əfsuslar olsun ki,
səhhətimlə əlaqədar tədbirdə iştirak edə bilmədim.
- Qeyd etdiniz ki, xaricdə yaşamısınız.
Oradakı Rəssamlarla yerli rəssamların səviyyə fərqi necədir və ümumiyyətlə
xaricdə başınıza nə kimi maraqlı hadisələr gəlib?
Türkiyədə Atatürkün əsas portretlərini çəkən
Əkbər Yaşılyurd adlı məhşur bir rəssam var. Bütün yüksək çinli məmurların və
idarələrin divarlarına asılan Atatürkün şəkilləri ona məxsusdur. Mən də onunla
görüşmək üçün həmin qəbula yazıldım və Əkbər Yaşılyurdla görüşdüm. Elə o
zamanlar, Atatürkün bir portretini çəkmişdim və istəyirdim ona göstərim. Bir
sözlə, görüş vaxtı Əkbər bəyə bildirdim ki, bir rəsmim var, baxarsınız? O da əvvəl
rəsmə, daha sonra isə mənə baxaraq bildirdi ki, “bunu sən çəkmisən?” Buyurdum-
bəli, necə bəyəm? Bir daha mənə və şəkilə baxdı. Gülərək yenə dedi: “Bunu sən çəkmisən?”
Ərz etdim ki, əlbəttə mən çəkmişəm. Əkbər bəy, axı nə olub? Buyurdu ki, gəl
ardımca. Məni öz emalatxanasına apardı və Atatürkün bir şəkilini göstərdi və
dedi: “Tap görüm bu şəkildə nə çatmır?” Rəssamlar yaxşı bilir, portret çəkən zaman
bədənin iki əzasını çəkmək çox çətindir. Biri şəxsin siması, digəri isə onun əlləri.
Allaha şükürlər olsun ki, məndə adını çəkdiyim əzaları çəkmək çətinlik
yaratmayıb. Bir sözlə, Əkbər bəyin neçə vaxtdır ərsəyə gətirə bilmədiyi şəkili
onun gözləri önündə tam hazır etdim və ona təhvil verdim. Həmkarım da mənim bu
bacarığımı görərək, mənə yüksək maaşla iş təklif etdi. Ancaq o, bu
yaxşılıqların əvəzində məndən şəkillərimin altında öz dəsti-xəttimin olmamasını
istədi və mən bir rəssam olaraq bununla razılaşmadım. Şükürlər olsun, sonralar
İstanbulda nüfuzum get-gedə artdı və paytaxt telekanalları, qəzetləri məndən
müsahibələr alırdılar. Bu günə qədər də əl işlərim dünyanın bir çox yerlərində
o cümlədən Amerika , Almanya, Fransa, Hindistan və digər yerlərdə satışa
çıxarılır.
Xəbərdən istifadə edərkən istinad etmək vacibdir.