Bəzi həkim-ginekoloqların
bildirdiyinə görə, sonsuzluğa yol açan əsas məsələlərdən biri qızların dar paltar,
xüsusən də dar cins şalvar geyinməsidir. Səhiyyə işçiləri, bu sıradan oğlanları
da xaric etməyiblər. Həkimlərin dediyinə görə, yetkinlik yaşına çatmayan
qızlara anaları dar şalvarlar geyindirir. Qızların belə geyimə aludəliyi
sonrakı dövrlərdə də müşahidə olunur. Demək olar ki, nəinki Bakıda, hətta bölgələrdə
də dar cins şalvar geyinən qızların sayı durmadan artmaqdadır. Bu gün təəssüf
ki, anaların özləri də, qızları da, oğlanları da dar şalvara meyl göstərir.
Dar şalvarların sağlamlığımıza, mənəviyyatımıza
və cəmiyyətimizə nə kimi təsiri var?
İlk
olaraq, məsələyə tibbi nöqteyi nəzərdən yanaşaq. Düzdür, elə həkimlər, səhiyyə
işçiləri arasında da dar paltar geyinənlərin sayı az deyil. Bəs həkimlərin
"dar şalvar sonsuzluq yaradır" iddiası nə dərəcədə realdır? Əvvəla,
ABŞ-da fəaliyyət göstərərn "İnvestigation of Childlessness” dərnəyinin apardığı
bir sorğunu nəzərinizə çatdıraq. Adıçəkilən dərnəyin tədqiqat zamanı, əsasən, gənclərin
üstünlük verdiyi dar şalvarların sonsuzluq probleminin başlıca səbəbi olduğu üzə
çıxıb. Biz isə sizlərə bu şalvarın həm kişilərə, həm də xanımlara olan zərərlərini
göstəririk. Dar şalvarların kişilərə zərəri Kişilərin dar şalvar geyməsi isə kişi
yumurtalıqlarının (xayaların) bədənə daha yaxın yerdə dayanmasına səbəb olur.
Yumurtaların bədəndən daha az temperaturda olması lazımdır, amma dar geyim
onları bədənə sıxdığı üçün bədənin temperaturu ilə uyğunlaşır. Bu həm də bəzi
hallarda sonsuzluğun başlıca səbəblərindən biri ola bilər.
Dar geyim geyinən
kişilərin sonsuzluğunun eyni zamanda bir səbəbi də o geyimlə saatlarla oturaraq
işləməsidir. Uzun yol sürücüləri, kompyuter arxasında uzunmüddətli işi olanlar
da bu qəbildən olanlardır. Dar geyimlər hüceyrələri korlaşdırır, zəiflədir. Bu
cür geyimlərin qan dövranına maneə törətdiyi və bunun da toxumaların və hüceyrələrin
korlanmasına səbəb olduğu bildirilir.
Dar şalvarların qadınlara zərəri
Qadınların uzun müddət dar şalvar geyməsi damarların sıxılaraq
qeyri-normal vəziyyət almasına səbəb olur. Bu cür geyimlər mütəmadi geyinilərsə,
rəhm və yumurtalıq xərçənginə də səbəb ola bilər. Daha çox dəbdə olan dar cins
şalvarlar, əsasən, bel və mədənin aşağı bölgəsini həddindən artıq sıxdığına görə
mədə yırtılmasına, mədə xorasına - qastritə səbəb ola bilər. Əsasən qış
aylarında geyilən neylon və sintetik parçalardan hazırlanmış geyimlərin də sağlamlıq baxımından təhlükəli olduğu
bildirilir. Tül corablar, günlük həyatımızda istifadə etdiyimiz kapron corablar
da bu qəbildən olanlardır.
Əsasən də revmatizm - yel xəstəliyindən şikayəti
olanlar bu cür geyimlərlə öz xəstəliklərini daha da qüvvətləndirirlər. Eyni
zamanda dar geyimlərin digər bir zərəri də qan dövranına maneə törətməsidir. Bu
geyimə görə bədənin bəzi bölgələrinə gec çatan qan insanın üşüməsinə səbəb
olur. Qadınların ayaq hissədən daha çox üşüməsi və soyuqlaması bir çox xəstəliyə
səbəb olur. El arasında bir məsəl də var, "ayağını isti saxla, başını sərin”.
Mütəxəssislər bildirir ki, xüsusilə gənc qızlar buna diqqət etməlidirlər. Amma
gözəl olmaq, incə və zərif görünmək məqsədi ilə paltarlar diqqətli seçilmir. Gənc
qızların istifadə etdiyi dar paltarların parçaları bədənə yapışdığı üçün soyuq
hava birbaşa bədənə təsir edir. Halbuki gen-bol bir şalvar arada hava boşluğu
yaradır və çöldəki soyuq hava birbaşa bədənə təsir etmir.
Tez-tez sidiyə gedən,
qarın boşluğunda sancılar olan və cinsi orqanından maye gələn qadınlar bu xəstəlikləri
məhz dar geyimin sayəsində qazanırlar.
İslam Universtetinin müəllimi, axund Hacı Mir Fəyyaz Fəttayev isə bu cür
geyinənlərə valideyinlərinin balaları yox, zəmanələrinin övladları deyərək,
İmam Əlidən bir hədis gətirməklə başladı:
"Düzdür, bu gün cəmiyyətimizdə dar şalvar, cırıq-mırıq şalvar geyinənlərin
sayı artıb. Bu da öz növbəsində, çox təəssüf doğuran bir məqamdır. Birincisi
ona görə ki, bu cür geyimlər bizim cavanlara yaraşmayan bir geyim tərzidir.
İkincisi, bu cür geyimlərin insan orqaniziminə mənfi təsirləri var.
İslam dini
də, bu cür geyimlərin əksinədir. Əsas da xanımların dar paltar geyinərək, cəmiyyət
içinə çıxmasını dinimiz bəyənmir. Bir dəfə, bir şəxs mənə dedi ki, Hacı, bu cür
dar geyimləri geyinmək üçün, iki, bəzən də üç nəfər şalvar geyinənə kömək edir.
Əvvəldə qeyd etdiyim kimi, İmam Əli bu cür insanlara ona görə zəmanəsinin
övladları deyir ki, indiki cavanlar onlara xeyirli olanlardan çox, cəmiyyətdə
gördüklərini istəyərlər. Halbuki, baxmazlar bu, onlara ziyandır ya yox. Cümləmi
bir dua ilə bitirirəm, Allah cəmiyyətimizi milli-mənəvi düşmənlərimizdən
qorusun”. Sosioloq Bəhruz Camal isə bu
şalvarların cəmiyyətimizə nə kimi təsirləri olmasını deyərkən bunları qeyd
etdi: "Ümumiyyətlə ,"geyim insanın şəxsiyyətindən
xəbər verir” deyə bir anlayış var. Bu deyimlə qismən də olsa razılaşmaq olar.
Əvvəla qeyd edək ki, psixoloji baxımdan natamamlıq komleksi yaşayan fərdlər, həmişə
cəmiyyətdə fərqlənmək, özlərini təsdiqləmək üçün müəyyən mənada fərqli geyim və
yaxud da rəftar tərzləri ilə seçilirlər. Bəzən də bu rəftar onlarda
(psixologiyanın da qeyd etdiyi kimi) şəxsiyyət formalaşan dövrə qədər (18 yaş)
aldıqları müəyyən travmalardan qaynaqlanır. Buna görə də belə insanlarda
problemin kökü tapılmalı və müəyən terapiya üsulları ilə aradan
qaldırılmalıdır. İkinci diqqət olunası məsələ isə geyimlərin insan orqanizminə
və sağlamlığına təsiri məsələsidir. Paltarları insanın fiziologiyasına uyğun və
ona zərər verməyəcək tərzdə və bədən üzvlərinə münasib formada hazırlanması gərəkdiyi
halda təəssüflər olsun ki, bu günki modelyerlər və dəbb bunun tam ziddinədir. Xüsusilə də yetkinlik yaşınaşatmış və ya daha
az yaşlı qızlar və oğlanlar buna ciddi şəkildə fikir verməlidirlər. Təəssüflər
olsun ki, bu gözlə görülməyəcək zərərlər sonradan elə ağır xəstəliklərə gətirib
çıxarır ki, bəzən müalicəsi də mümkün olmur. Digər tərəfdən də müəyyən geyimlər
mənəviyyatsızlığa və ictimai pozğunluğa yol açır.
Bəzi geyimlər o cümlədən dar
şalvarlar və bənzər geyim formaları əzalarını qabarıq şəkildə əks etdirdiyi
üçün qarşı cinsdə (istər kişi, istərsə də qadın) həvəsin və cinsi meyllərin
oyanmasına gətirib çıxarır. Hamı çox gözəl bilir ki, insan ehtiraslarının əsiridir.
Əgər onları tənzimləmək və idarə etmək qabiliyyətinə malik olmasa, nələrin baş
verəcəyi məlumdur. Təəssüflər olsun ki, əksər geyimlər məhz elə bunun üçün nəzərdə
tutularaq insan mənəviyyatını terrora yönəldib. Təssüflər olsun ki, bu gün Şərq,
xüsusilə də bizim bazarlarda satılan kişi və qadın geyimləri birbaşa mənəviyyatın
korlanmasına xidmət edir. Qərbin Şərqi psixoloji blokadaya alaraq onları öz adət
və mənəviyyatlarından uzaqlaşdırmaqla öz təsirlərinə yönləndirmələrinə səbəb məzh
belə geyimlərdir. Fikir versəniz, Qərb əhalisi bu dönəmi çoxdan geridə
qoymuşdur, lakin bu tendensiya Şərqdə
günü-gündən daha da aktivləşir. Qərbdə dar şalvarlar, dar paltarlar geyinən
insanlara çox az rast gəlmək olar. Onlar adətən geniş və daha rahat paltarlara
üstünlük verirlər.
Bir müddət öncə onlarda demokratiya, vicdan azadlığıvə s.
adlarla baş qaldıran bu mənəviyyat terroru öz təsirini qoysa da, Qərb insanı
ayıldı və yeganə çıxış yolunun mənəvi dəyərlərə bağlanmaqda olduğunu dərk etdi. Təəssüflər olsun ki, demokratiya adı ilə Şərqə
sırınan bu siyasətin qurbanları gün-gündən artmaqdadır. Nümunə üçün Qərb və Şərqdəki
geyim bazarını müqayisə edin. Şərqdə xüsusilə də ölkəmizdə artıq gənc nəsil
üçün geniş, rahat şalvarları əldə etmək demək olar ki mümkün deyil. Ancaq orta
yaşlı və yaşlı nəsil üçün nəzərdə tutulan geyimlər arasında belə şalvarlara
rast gəlmək olar. Xülasə, bunu demək istərdim ki, istər kişilər olsun, istərsə
də qadınlar bu kimi şeylərə diqqət etməli, əvvəla mənəvi, sonra da cismi
sağlamlıqlarnın qeydinə qalmalıdırlar. Əgər sabah sağlam cəmiyyətə sahib olmaq
istəyiriksə, gərək bu gündən həm mənəvi, həm də fiziki sağlam fərdlərin yetişməsi
üçün çalışaq”. (xeberlent.az)
Xəbərdən istifadə edərkən istinad etmək vacibdir.