Özlərini İslam hökmlərinin icraçısı hesab edən vəhhabi müftiləri cinsi məsələlər barəsində qəribə fətvalar veriblər.
Qafqaz.ir - Vəhhabi xəbisliklərinin
anası, Əmirəl-mömininin (ə) düşməni, İbn Teymiyənin ən mühüm şagirdi,
İbn Cəvzi Şəmsəddin Məhəmməd ibn Əyyub ibn Səd ibn Həriz hicri-qəməri
691-ci il rəcəb ayının 7-si Dəməşqin 96 kilometrliyində yerləşən
məntəqədə dünyaya gəldi. O İbn Qəyyim Cəvziyyə kimi tanınır, buna səbəb
onun atasının Cəvziyyə mədrəsəsinin qəyyumu olmasıdır. İbn Qəyyim hicri
7-ci əsrin sonları və 8-ci əsrin ilk yarısında Şamda yaşadı. 7-ci əsr
Monqolların İslam dünyasına viranedici hücumu əsridir. İbn Qəyyimin
doğumundan 35 il əvvəl yəni qəməri 656-cı ildə Bağdad Hülaku xan
tərəfindən süqut edildi, Müstəsim Billah, sonuncu Abbasi xəlifəsi
öldürüldü və bu qayda ilə Abbasilər hakimiyyəti başa çatdı.
Şübhəsiz İbn
Qəyyim Cəvzi İbn Teymiyənin şagirdi və
müdafiəçisidir. Bütün fikir və əqidələrdə ona tabedir, həmçinin İbn
Teymiyənin əqidələrini həm onun həyatında, həm də ölümündən sonra təbliğ
etməyi öhdəsinə götürüb. Bu işinə görə ona şallaq vuruldu, dəvəyə
mindirib şəhərdə gəzdirdilər və İbn Teymiyə ilə birlikdə Dəməşq
qalasında həbs etdilər.
O qəməri 712-ci ildən ( miladi 1312) İbn
Teymiyənin ölümünədək ona yoldaşlıq etdi, onun müxalifləri ilə mübarizə
apardı. Elə bu səbəbdən onun adı həmişə ustadının adı ilə birlikdə yad
edilir.
Ustadları və şagirdləri
O bir çox ustadlara şagirdlik edib.
Misal olaraq Zəhəbi, Məzi və İbn Teymiyənin adını çəkmək olar.
Ustadlarının ən əsası vəhhabilik cərəyanının qaynağı olan İbn
Teymiyədir. Ibn Qəyyimin ustadlarının Şəhab Nabulsi, Təqiyəddin
Süleyman, Əbu bəkir ibn Əbdül-Daim, İsa Mutim, İsmail İbn Məktum, Fatimə
binti Cövhər kimi müəllimləri olub. O ədəbiyyatı Əbül-fəth Bəli və
Məcduddin Tunisi, fiqh və üsulu Səfiyəddin Hindi, İbn Teymiyə və İsmail
ibn Məhəmməd Həranidən öyrənib.
Lakin fiqhi və kəlami nəzərlərində ən
çox İbn Teymiyədən təsirləndi. 21 yaşından, İbn Teymiyənin Misirdən
qayıdışından ömrünün sonunadək 16 il onun yanında oldu. O İbn Teymiyənin
nəzəriyyələrini müdafiə edirdi. İbn Cəvzi İbn Teymiyənin ən əsas
şagirdi hesab olunur.
İbn Qəyyimin ən əsas şagirdləri aşağıdakılardır:
Əbdür-rəhman İbn Rəcəb Bağdadi, İsmail
ibn Ömər ibn Kəsir (təfsirçi İbn Kəsir ), Məhəmməd ibn Əbdül-qadir,
Muhyiddin Nabulsi və övladları İbrahim və Şərəfuddin Əbdullah.
İbn Qəyyim Cəvzinin fəaliyyətləri
Onun gördüyü işləri onun barəsində yazılmış kitablara əsasən 4 qismə bölmək olar.
1. Cəvziyyə mədrəsəsində imamlıq
2. Sədriyyə mədrəsəsi və digər yerlərdə tədris
3. İstifta işlərinə rəhbərlik
4. Kitab yazmaq
Əsərləri
İbn Qəyyim Cəvziyənin 98 əsərinin olduğu deyilir. Bunlar arasından aşağıdakı əsərlərinə işarə etmək olar:
Əlsəvaiqul-mursələ,
Zadul-məad, Miftahun Darul-səadət, Mənsur, Mədaruc Əlsakin,
Əlkafiyətul-şafiyə fin-nəhv, Əlkafiyətul-şafiyə fil-intisar lil
firqətil-naciyə, Əlkəlimut+-təyyib vəl-Əməlus-salih, Təriqul-hicrətəyn
və babul-səadətəyn, Əl-daun vəl-dəva, Əl-ruh və bir çox digər əsərlər.
Şəriət
və üsul barəsində fəlsəfi düşünmək İbn Qəyyimin dövründə fikri
sünnələrdən idi. O bu məsələyə qarşı çıxdı və bunun qeyri-dini fikri
sünnə, üsul olduğunu bildirdi. Fəlsəfə, Farabi, İbn Sina, Məhəmməd bin
Zəkəriyya Razi, xüsusi ilə Xacə Nəsrəddin Tusi kimi flosoflara qarşı xoş
fikirdə deyildi.
İbn Qəyyim Şəhristaninin nəzərləri vasitəsi ilə
“iblis şübhələri” ilə tanış olmuşdu və o elə düşünürdü ki, bir çox
fəlsəfi düşüncələr və dini nəzərlər uyğun şübhələrdən yaranıb. O Yunan
alimləri arasından Sokratı tövhidçi bilirdi, onun məada etiqadı olduğunu
deyirdi, aləmin hadis olduğunu deyən Əflatunu qəbul edirdi. Lakin Yunan
rasionallığını inkar etdiyi üçün daha çox Ərəstuya diqqət verirdi. İbn
qəyyimin fikrinə görə Ərəstu (Areistotel) aləmin qədim olduğu fikrində
olub və digər flosofları aldadıb. O Ərəstunun sözlərini qəbul edib, onu
birinci müəllim adlandıran və Ərəstu məntiqini əqli istidlal üçün meyar
bilən əksər flosofları mülhid, kafir bilib.
Mühüm bir nöqtə
vəhhabilər əqidə və fətvalarında
hamıdan daha çox İbn Teymiyə və İbn Qəyyimdən təsirləniblər. Odur ki,
onların qəribə, xüsusi ilə cinsi fətvalarını həmin iki şəxsin
fikirlərinin nəticəsi bilməliyik.
İbn Teymiyənin şagirdinin inancları və bidətləri
O
peyğəmbərlərin qəbirini ziyarət etməyi icazəli bilmir, peyğəmbərlərin
və ilahi övliyaların qəbirləri ətrafına yığışmağı şirk hesab edir.
Deyir: “Bu işin bir çox fəsadları var, o cümlədən üzü qəbirə namaz
qılmaq, qəbirin ətrafını təvaf etmək, qəbiri öpmək, onlardan kömək,
ruzi, əmin-əmanlıq, çətinliklərin həllini istəmək. Bunlar bütpərəstlərin
bütlərdən istədikləri şeylərdir.”
Lakin bu Quran ayəsinə zidd bir
fikirdir. Çünki Quranda buyurulur ki, yalnız kafirlər qəbir əhlindən
naümid olarlar: “Ey iman gətirənlər, Allahın qəzəb etdiyi qövmlə dostluq
etməyin, onlar həqiqətən də axirətdən ümidlərini üzüblər, necə ki,
kafirlər qəbir əhlindən ümidlərini üzüblər.” (Mumtəhinə, 13)
Digər
bir ayədə isə buyurulur: “Allah yolunda öldürülənlərə ölülər deməyin,
əksinə onlar diridirlər, lakin siz bunu anlamırsınız.” (Bəqər, 154)
“Allah
yolunda öldürülənlərin ölü olduğunu güman etməyin, əksinə onlar
diridirlər, rəblərinin yanında ruzilərdən bəhrələnirlər.” (Ali-İmran,
169)
İbn Teymiyənin şagirdi İbn Qəyyim müqəddəs Qüdsə səfərində
minbərə qalxıb moizə etdi və dedi: Mən indi vətənimə qayıdacam, lakin
həzrət İbrahimin qəbirini ziyarət etməyəcəm.
Həmçinin Nablusda həmin məsələni açıqlayıb dedi: Mən peyğəmbərin (s) ziyarətinə getməyəcəm.
Yalnız İlahi övliyaların qəbirlərini dağıtmaq
Çirkin
vəhabilər onun bu bidətinə əsasən Bəqi və digər müqəddəs məkanları
dağıtdılar. O deyirdi: Qəbirlərin üzərindəki tikintilər şirk
nümunələrindəndir və gərək dağıdılsın, onları bir gün belə saxlamaq
olmaz.
Maraqlıdır ki, bu günlərdə Əməvi teroristləri Suriyanın Humus
şəhərini ələ geçiriblər. Bu şəhər Xalid ibn Vəlid şəhəri kimi tanınır.
Lakin onlar Xalid ibn Vəlidin məqbərəsinə heç bir zərər vurmayıblar.
Əmirəl-möminin (ə) ilə düşmənlik
Ibn Qəyyim də İbn Teymiyə kimi imam
Əlinin (ə) fəzilətlərini inkar edir və deyirdi: Rafizilərin (şiələrin)
Əli ibn Əbu Talib (ə) barəsində qondardığları hədislər sayılmaz qədər
çoxdur. Daha sonra Əbu Yəli Xəlilinin dilindən nəql edir ki, şiələr Əli
ibn Əbu Talib (ə) və Əlhi –beytin (ə) fəzilətləri barəsində 300 min
hədis qondarıblar.
İbn Qəyyim Cilaul-əfham kitabında mübahilə
əhvalatını nəql edərkən imam Əlinin (ə) adını çəkmir. Lakin şiə və
sünnü, bütün İslam alimləri qəbul edirlər ki, mübahilə əhvalatı zamanı
həzrət Rəsulun (s) yanındakı şəxslərdən biri də həzrət Əli (ə) olub.
İbn Qəyyimin zöhd və ibadəti
Şagirdi İbn Rəcəb onun barəsində deyir:
İbn Qəyyim gecələri oyaq qalan, namazla keçirən, ilahi zikrə aşiq bir
abid idi. Məhəbbət, tövbə, istiğfar, Allah dərgahında yoxsulluğun
izharı, ibadət maneələrindən uzaq durmaq İbn Qəyyimin xüsusiyyətlərindən
idi. Onun kimisini görmədim və ondan daha dərin düşüncəlisi ilə
rastlaşmadım.
İbn Həcər Əsqəlani deyir: Əllamə ibn Qəyyim sübh
namazını qıldıqdan sonra zöhr namazınadək həmin məkanda ilahi zikrlə
məşğul olardı, zöhr namazı olduqda buyururdu: Bu mənim sübh qidamdır,
əgər onu yerinə yetirməsəm bədənimin gücünü itirərəm. Həmçinin
buyururdu: İnsan səbr və yoxsulluq vasitəsi ilə dində imamət dərəcəsinə
çatır və Allah yolunu getmək istəyən şəxs yüksək iradəyə malik olmalı və
həmçinin onu düzgün yola hidayət edən elmə sahib olmalıdır.
Bu yerdə demək lazımdır:
Onun vilayətsiz namazı, dəstəmazsız ibadətdir
Əlini (ə) inkar edənə de ki, qəza etsin namazını (şerdən bir parça, farscadan tərcümə)
Qadın pişnamaz ilə kişilər və qadınlaın birgə iştirak etdiyi camaat namazı-Əhli beyt(ə) məktəbindən uzaqlığın nəticəsi
İbn Qəyyim Cəvzi və vəhhabilik barəsində Əhli-sünnə alimlərinin nəzərləri
Əhli-sünnə
alimləri ustadı kimi İbn Qəyyimi də tənqid ediblər. İbn Həcər Həytəmi o
və ustadı barəsində deyir: “Heç zaman İbn Teymiyə, şagirdi İbn Qəyyim
Cəvzi və nəfslərinə tabe olan, Allahın azdırdığı, qəlblərini
möhürlədiyi, gözlərini kor etdiyi şəxslərin kitablarında yazılanlara
inanma.” Daha sonra onları dindən çıxmış kafir adlandırır.
İbn Qəyyim
Cəvzi Şəmsəddin Maliki tərəfindən küfrlə ittiham olunub, edama məhkum
olunmuşdu. Lakin İbn Qəyyim ona deyir ki, Qazi Hənbəli tövbəmi və
İslamımı qəbul edib. Qazi Maliki İbn Qəyyimin bu etiraflarından sonra
ona şallaq vurur, eşşəyə mindirib, küçələrdə gəzdirir.
Şeyx Cəmil
Sidqi Zəhavi vəhhabilik barəsində deyir: Allah vəhhabiliyi məhv etsin,
onlar bütün müsəlmanları təkfir edirlər, sanki bu firqənin yeganə hədəfi
təkfir etməkdir.
Əhli-sünnədən olan bu alim vəhhabiliyin əleyhinə
“Əlfəcrul-sadiq fi rəddi əla munkiril-təvəssul vəl-kəramat vəl-xəvariq”
adlı kitab yazıb.
Məkkənin müftisi Zeyni Dəhlan deyir ki, Seyyid Əbdur-rəhman Əhdəl deyir:
Vəhhabiliyin
əleyhinə heç bir kitab yazmağa ehtiyac yoxdur. Çünki onların inkarı
üçün peyğəmbərin (s) bu sözü bəs edər: “Simahum ət-təhliq” yəni onların
əlamətləri budur ki, başlarının tüklərini dibdən qırxarlar. Çünki
Məhəmməd ibn Əbdul-vəhhab göstəriş verib ki, onun ardıcılları baş
tüklərini bütövlükdə qırxsınlar.
Şeyx Xalid Bağdadi deyir: Əgər
vəhhabilərin kitablarını diqqətlə oxusaq görərik ki, bu kitablarda
dinsizlər kimi batil fikirləri ilə müsəlmanlara zərbə vurmağa, onları
azdırmağa çalışırlar.
Şiəliklə və böyük şiə alimi ilə düşmənlik
Fəsad hökuməti olan Abbasilərin
süqutundan çox narahat olan İbn Teymiyə Bağdadın süqutunda Xacə
Nəsrəddin Tusinin rolu olması haqqında “Məcmuul-rəsail” kitabında yazır:
Tatarlar
ismaili mülhidlərin, kafirlərin köməyi olmadan İslam ölkələrinə hücum
edib, Bağdad xəlifəsini və digər İslam başçılarını öldürmədilər.
Həqiqətən də onların vəziri Nəsrəddin Tusi idi. Xəlifəni öldürmək və
onun hökumətini dağıtmaq göstərişini də o verdi.
İbn Teymiyə
utanmadan özünə layiq olan sözləri bu böyük alim barəsində yazır. Məhşur
“Minhacus-sənə” kitabında yalandan deyir: O İslam qanunlarına riayət
etmirdi, pis işlərlə məşğul idi, namaz qılmırdı, ramazan ayında araq
içir, zina edirdi.
Xəbis, təkfirçi cərəyan
İbn Qəyyim də
İğasətul-lihfan kitabında ustadının yalanlarını davam etdirir və yazır:
Kafirlərə, müşriklərə, küfr başçılarına… Nəsrəddinə… fürsət düşdükdə o
Peyğəmbərin (s)davamçılarından intiqam aldı. Bəli o müsəlmanları
qılıncdan keçirdi və xəlifəni öldürdü.
Qəyyim Cəvzi, Xacə Nəsrəddini
çirkin ifadələrlə ittiham edir, söyür. Onun barəsində deyir: “O məadı
inkar edir, sehr öyrədir, bütlərə ibadət edirdi.”
Qəribə cinsi fətvalar
İbn Qəyyim Cəvzi deyir: hansısa bir
qadının əri olmasa və şəhvət ona güc gəlsə, bəzi fəqihlərimiz deyib ki,
süni alətdən istifadə edə bilər. “Bədaiul-fəvaid” li ibni Qəyyim
Əlcəvziyyə, c.4, s.905″
Həmçinin İbn həzm Əndəlusi yazır:
Lakin
zina barəsində… Malikilər ərsiz qadın hamilə olduqda, ona şəri həd icra
edirlər, şallaq vururlar, cəzalandırırlar. O bu işə məcbur edilsə belə!
Arvadı olan kişi əcnəbi qadınla arxadan yaxınlıq etsə onu daşqalağ
edirlər. Həmçinin lut qövmünün əməlini etdikdə də belə edirlər! Istəyir
arvadı olsun, istəyir olmasın! Lakin heyvanlarla yaxınlıq etsə, şallaq
vurmurlar. İtlə zina edən qadına da şallaq vurmurlar və bütün bunları
cinsi üzvü batil iş üçün halal etmək hesab edirlər. Eyni zamanda əgər
ağıllı, yetgin və ixtiyar sahibi olan qadın uşaqla zina etsə, hədd,
şallaq vurmurlar. Lakin əgər hansısa bir kişi eyni yaşda qız uşağı ilə
zina etsə, şallaq vururlar.
İndiki dövrdə vəhhabi müftiləri öz
şagirdlərinə bildirirlər ki, cinsi qüvvələrini gücləndirmək üçün
müsəlman porno ulduzlarının filimlərinə baxsınlar!
Səudiyyə
Ərəbistanı vəhhabilərinin tanınmış simasi olan şeyx Məhəmməd Ürəyfinin
fətvasına əsasən qız uşağının öz atası ilə xəlvətdə qalması haramdır.
Çünki atanın əxlaqsız olması və öz qızına təcavüz etməsi mümkündür!
Avropada yaşayan bir vəhhabi müftisi
fətva verib ki, qadınlar banan və xiyara əl vurmamalıdırlar. O bildirib
ki, bu iki meyvə qadınların ehtiraslanmasına səbəb olur.
O uyğun
gülünc fətvasında deyib ki, əgər qadınlar bu meyvələrdən yemək
istəsələr, gərək başqa bir şəxs, məsələn əri, yaxud atası onlar üçün
uyğun meyvələri doğrayıb versin.
Həmçinin Abdullah Davud,
vəhhabiliyin müdafiəçilərindən olan səudlu yazıçı hansısa bir kişinin
gözəl cavan oğlan və ya yeniyetmə ilə xəlvətdə, heç kəsin olmadığı bir
yerdə qalmasının haram olduğunu deyir. Onun fikrinə görə gözəl cavan və
ya yeniyetmə həmin kişinin həmcinsbazlıq, livat fikrinə düşməsinə səbəb
ola bilər. Abdullah Davud öz iddiasını sübut etmək üçün əhli-sünnə
alimlərindən olan İbn Kəsirin bir yazısına və vəhhabi müftilərinin bəzi
fətvalarına işarə edir.
O deyir: bu səbəbdən gözəl cavan və yeniyetmə
oğlanları digər kişilər ilə eyni kamerada saxlamaq olmaz. Çünkü onlara
təcavüz edərlər.
Lakin Mərakeşli Əbdül-bari Əlzəmzəmi adlı vəhhabi
müftisi öz fətvasında deyir: Gözəl olmayan qızlar ailə qurmaq üçün
yarıçılpaq paltarlar geyinməlidirlər ki, cavanları özlərinə cəlb
etsinlər.
İbn Teymiyə bir dəfə 5 ay, 18 gün həbsdə qaldıqdan sonra
qəməri 721-ci il aşura günü sultan tərəfindən onun zindandan azad
edilməsi fərmanı verildi. O zindandan azad oldu. Qəməri 726-cı il şəban
ayının 6-sı İbn Teymiyə yenidən qardaşı Zeynəddin Əbur-rəhmanla birlikdə
Dəməşq qalasında həbs olundu.
Sultanın yenidən həbs göstərişi
verməsinə səbəb bu idi ki, İbn Qəyyim Qüds şəhərində peyğəmbərlə şəfaət
və təvəssul barəsində söhbət etmiş və İbn Teymiyənin fətvasına əsasən
onun icazəli olmadığını demiş, həmçinin məscid niyyəti olmadan həzrətin
(s) qəbirini ziyarətə getməyin haram olduğunu demişdi.
Beytul-müqəddəs
camaatı bu fətvadan narahat oldular, Dəməşqin baş qazisinə məktub
yazdılar və bu xəbər sultana çatdı. O məsələni baş qazi Hənəfiyə həvalə
etdi. Baş qazi Hənəfi İbn Teymiyəni möhkəm danladı və bu Məlik Nasirin
onun həbsinə fərman verməsinə səbəb oldu.
Bu xəbəri İbn Teymiyəyə
çatdırdılar. Deyirlər ki, İbn Teymiyə bu xəbəri eşitdikdə sevindi. Onu
ata mindirib, Dəməşq qalasına göndərdilər və orada ona bir otaq
verdilər. Qardaşı Zeynəddin də ona xidmət üçün ora getdi.
Nimeyi-şəban,
həftənin üçüncü günü baş qazi göstəriş verdi ki, İbn Teymiyənin
yoldaşlarının bir hissəsini hakimin zindanında həbs etsinlər və onların
bir neçəsini cəzalandırsınlar, heyvanlara mindirib gəzdirsinlər.
Lakin cəzalandırdıqdan sonra onları azad etdilər. Bu şəxslər arasında İbn Qəyyimi zindana saldılar və orada döydülər.
İbn Qəyyim Cəvzinin ölümü
İbn qəyyim 60 il yaşadıqdan sonra
qəməri 751ci il rəcəbin 13-cü gecəsi öldü. O Dəməşqdə Babus-səğir
qəbiristanlığında, atasının kənarında dəfn olundu.
Mənbələr:
“İgasətul-lihfan”, İbn Qəyyim Əl-Cəvziyyə
“Məktəbətul-mətbuat”, Əbdul-Fəttah
“Buhusun fil-miləl vən-nihəl”, Ayətullah üzma Cəfər Sübhani
“Zadul-məad fi huda xəyril-ibad”, İbn Qəyyim Əl-Cəvziyyə
Və digər bir çox sünni və şiə mənbələri