Hələ 1980-ci
illərdə İtaliyanın ictimai həyatında meydana gələn böhranlar xalqın hər bir
nümayəndəsini maraqlandıran bir mövzu deyildi. Ölkəni təsiri altına alan
Amerika filmləri, əyləncələri, ədəbiyyatları və hətta siqaretləri belə birbaşa
İtaliyanın milli kimliyini, xalqın duyğularını çox ciddi təhdid və təhlükə
altına almışdı. O zamanlar İtaliyanın ictimai və milli həyatında meydana gələn
xoşagəlməz vəziyyətləri görsələr belə, yenə bu mövzu haqqında danışmaq
istəmirdilər.
Məhz o illərdə bir bəstəkar kimi Toto Kutunyo italyan mahnısı yazaraq onu ifa
etmək üçün müğənni Adriano Çelentanoya verdi. Çelentano isə bu mahnını
oxumaqdan çəkindi. Müğənninin bu mahnını oxumamasına səbəb mahnının sözlərindəki
gizlin idi. Çünki mahnının sözləri İtaliya dövlətinin gücü, onun mədəniyyəti,
heç də Amerikanlardan geri qalmadığını izah edirdi. Həqiqətən də o illərdə belə
bir mahnını səsləndirmək hər sənətçi üçün asan deyildi. Çelentano karyerasına
görə bu mahnını oxumaqdan çəkindi və oxumadı da. Bütün İtaliyanı müsbət mənada sarsıdacaq,
tərpədəcək bu italyan mahnısının taleyi qaranlığa qərq olan bir məqamda bəstəkar
Kutunyo son anda bir müğənni kimi səhnəyə çıxdı, əslində çıxmaq məcburiyyətində
qaldı. Bəstəkarı səhnədə müğənni kimi görən İtaliya xalqı bu olayı çox qəribə
qarşıladı. Kutunyo sözügedən italyan mahnısını hansısa musiqi alətinin
müşayiəti olmadan təkbaşına oxuduqdan sonra bütün İtaliya şokda idi. Bəstəkar mahnını
elə səmimi, elə milli duyğularla oxumuşdu ki, yalnız İtaliya deyil, bütün dünya
bu mahnıdan duyğulandı. Bəstəkar xalqa lazım olan mesajı vermişdi. Bu mahnıda italiyan
xalqı ölkələrinin gələcəyini və xoşbəxtliklərini gördülər. Və bu mahnı italiyanların
yad ünsürlərin təsiri altına düşməsinə, mentalitetin, mədəni həyatlarının mənfi
mənada dəyişilməsinə təhlükə yaranan zaman özlərinə, milli kimliklərinə dönməsinə
əsl vəsilə oldu. Mən bu sözləri əsla italyan bəstəkarın reklamını və İtaliya dövlətinin
təbliğatını etmək üçün söyləmirəm. Məqsədim
tamamilə başqadır.
Həzərat, bu gün mənə elə gəlir
ki, bizim dəmədəniyyətlərimiz, dilimiz, dinimiz, əxlaqımız, təhlükə altındadır. Təəssüf,
görmürük ki, şüurumuzda yer tapan şüursuzluq bizi hara
aparacaq? Nədənsə bu vəziyyət bizi heç narahat etmir. Ölkəmiz müstəqillik qazandıqdan
sonra yarımız Şərqə, yarımız Qərbə tərəf döndük. Yaxşı, bizim soy-kökümüzə nə oldu?
Bir zamanlar ta
Çin Səddinə qədər dayanan
torpaqlarımız harada? Bizim
Nizami, Yunus Əmrə kimi şairimiz, Füzuli kimi bəşəriyyəti sarsıdan klassiklərimiz olub. Yaxşı, haradadır bugünün Nizamisi, Yunus Əmrəsi, Füzulisi?!
Nə üçün bu gün toprağımızı, tariximizi, əxlaqımızı qoruya bilmirik. Bu vəziyyətdə mən Kutunyo kimi insanları olan bir millətə necə qibtə etməyim?!
Yaxşı bizim sənət, mədəniyyət, siyasət adamlarımız haradadır?! Haradadır onların yetişdirdikləri? Amma onlar indi çox yaxşı vəziyyətdə olduqlarından səsləri çıxmır, bir zamanlar İtaliyada
Çelentanonun səsi çıxmadığı kimi... Bir də deputat mandatı aldıqdan sonra öz işlərinə davam etməkdədirlər. Biz
bu gün özümüz özümüzün tarixinə
qara ləkələr salırıq, özümüzü çox
mədəni şəkildə müstəmləkələrə çeviririk. Bu gün bu
mövzu ölkəmizin qanayan yarasıdır. Bu mövzu mütləq ən qısa zamanda müzakirə mühiti yaratmalı və buna müvafiq tədbirlər görülməlidir. Yoxsa sabah
çox gecikmiş olacağıq.
Nigar Börek
Xəbərdən istifadə edərkən istinad etmək vacibdir.