Millət yoludur, haqq yoludur tutduğumuz yol.
Ey haqq!Yaşa, ey sevgili millət, yaşa, var ol!
Tofiq Fikrət
İş otağımda sənədlər dolabının önündə bir lövhə dayanır. Bu lövhə il ərzində iki dəfə Kollecimizin foyesinə aparılaraq tələbələrimiz
üçün sərgilənir. Mən "Qan yaddaşımız” adlı bu stendlə və onun üzərindəki fotoşəkillərlə
hər gün üz-üzəyəm. Bəzən otaq boyu gəzişəndə gəlib bu fotoların - Xocalıda qətlə
yetirilmiş, cəsədləri tanınmaz hala düşmüş vətəndaşlarımızın, vəhşiliklə
öldürülmüş balalarımızın fotoları önündə saatlarla dayanıram və hər dəfəsində də
"Bizi bağışlayın” deyirəm...
Otuz ilə yaxın bir müddətdə bu fotoları sərgiləməkdə
məqsədimiz qan yaddaşımızı təzələməkdir, bəli. İldə bir neçə dəfə olsa da tələbələrimizə,
bu vəhşilikləri törədən düşmənimizin adı ermənidir, deyirik. Bu düşmən barbar,
faşist mahiyyətlidir, söyləyirik. Ruhu, iç dünyası barbarlıqdan yoğrulmuş bir
toplumdan başqa nə gözləmək olar ki?!
Öz nökərinə "zaman keçdikcə birdən düşmənimə qarşı
nifrətim azalar, hər səhər mənim üçün süfrə açanda filankəs sənin düşmənindir.
Kinini, qəzəbini unutma” sözlərini mənə söylə, deyən hökmdar misalı kimi biz də
yaddaşımızın korşalmaması üçün başımıza gətirilən tarixi hadisələrdən,
olaylardan dərs almaq üçün ağrılı olsa belə bu fotoları sərgiləyirik.
Tarixin hansı səhifəsini vərəqləsək düşmənin eyni
taktika nəticəsində başımıza gətirdiyi müsibətlərin şahidi olacağıq. Daima
tolerantlığımızı, dinlərə, mədəniyyətlərə dözümlü olmağımızı, həm də erməni
mahiyyətindən fərqli olaraq daxilimizdə nə qədər erməni milliyyətindən
olanların yaşamasını dilə gətiririk. Amma hər dəfə eyni zərbəni kürəyimizdə
hiss edirik.
Gəncə hadisəsindən sonra bir fikri dilə gətirdim.
Niyə içimizdə yaşayan ermənilər bir olub da Ermənistana "Dayan! Faşistliyinə
son qoy!” demir. "Geri çəkil, Qarabağ sənin deyil” demir. Niyə Ermənistana Bakı
erməniləri adından bir bəyanat ünvanlanmır? Məgər susmaq, olanlara qarşı lal
olmaq, laqeyd olmaq zülmü edənlə razılaşmaq demək deyilmi? Axı laqeydlik ən
böyük fəlakətdir. Bəli, humanizm bizim mədəni,
əxlaqi səviyyəmizin göstəricisidir. Amma humanizm, sadəlövhlük demək deyil,
düşmən. Əsrlər boyu sənin dinc şəraitdə millətimin başına hansı vəhşətləri gətirdiklərini
görrmədikmi? Gördük. İnsanlığa yaraşmayan bütün hərəkətləri sənin timsalında
gördük. Bizləri məscidlərə toplayıb odun kimi yandıran sən oldun. Yanar
samovarı belinə şəllədiklərin, hamilə qadının qarnını yarıb "türk balasıdır”
deyibən süngüyə keçirən sən oldun. Uzaq keçmişdə də, yaxın Xocalı timsalında da
yırtıcı xislətini, qana susamış mahiyyətini gördük. Səninlə birgə Qarabağda
yaşayaqmı, ƏSLA!
Buqələmun kimi hər rəngə bürünməyi bacaran erməni toplumu,
"vətəninizə xoş gəldiniz” ifadəsini dilinə alar da,sonra asanlıqla alnımıza
silah da tuşlaya bilər. Adam dostunu da, düşmənini də bir dəfə tanıyır. Sən həmişə
düşmənsən, erməni!
Əslində 1903, 1905 qırğınlarından sonra 1907, 1907
qırğınından sonra 1918-ci il qırğınlarının başımıza gətirilməsinin əsas səbəbi
tarixi olaylardan yaxşı dərs ala bilməməyimizdir. 1918-ci il Mart
qırğınlarından sonra Əhməd bəy Ağaoğlu yazdığı məqalələri vasitəsilə
hayqırırdı. Bəlanı başımıza gətirənlər elə o vaxtlar da rus mətbuatında meydan
sulayırdı. İkili standartlar elə o vaxtlar da mövcud idi. Tarix təkrarlanırmı?
"Erməni-müsəlman münaqişələrinin
ilk kədərli günlərindən başlayaraq, Rusiyanın mütərəqqi mətbuat orqanlarının əksəriyyəti
müsəlmanlara münasibətdə düşmən mövqeyi tutmuş, onları irticaçılıqda, mütləqiyyətin
dayağına çevrilmək cəhdlərində, qaragüruhçuluq meyllərində, vəhşiliklərdə və
daha nələrdə, nələrdə ittiham etmişlər...Rusiya paytaxtının mətbuatında
qaldırılmış bu hay-küy, təbii ki, Avropa mətbuatında və ümumiyyətlə, dünya mətbuatında
da müvafiq əks-səda doğurmuş, müsəlman haqqında elə təsəvvür yaranmışdır ki,
guya onlar Qustav Emarın romanında təsvir edilən qırmızı dərili adamların
tayıdır...Mütəmadi və planlı xarakter almış bu təhrikçiliyin təşkilində kadetlərdən
tutmuş bolşeviklərədək, daşnaklardan tutmuş sosialistlərədək bütün ünsirlər
heyrətamiz və mütəəssiredici bir həmrəylik nümayiş etdirirlər. ("Əhməd bəy Ağaoğlu. "Azərbaycan” qəzeti, 8
dekabr 1918, №55”).Eynilə
bugünkü hadisələrə bənzəmirmi?
1988-ci il departasiyası. Azərbaycanlıların öz
doğma yurd-yuva yerlərindən qovulması. İlahi, belə vandalizmmi olar? Yersiz bir
xalq gəlib desin ki, dur evindən çıx, bura mənimdir. Bəlkə dilimizdə dolaşan
"Yersiz gəldi, yerli qaç” ifadəsi elə bu olayların təsirindən yaranıbdır? Hə,
onda rus imperiyası elədən-elə, belədən-belə istədiyi oyunu başımıza açırdı. Müsəlman
balaları hərbə alınmırdı, müasir silahlarla davranmağı bacarırdı. Ona görə
qıranı qırırdınız, yerdə qalanı yerindən qovurdunuz. İndi bu keçməz!
"İrəvan iğtişaşlarında məlum oldu ki, müsəlmanlar hərb fənninə yaxşı bələd
deyillər və bundan əlavə hamılıqla döyüş silahından məhrum olduqlarından
mahalda ermənilərin təcavüzünə məruz qalan camaata əsla bir köməkdə
bulunmadılar. Buna görə ermənilər qol-qanad açıb Qırxbulaq mahalına hücuma
keçib müsəlmanları son dərəcə pərişan etdilər”. (M.S.Ordubadi "Eçmiədzin. Üçkilsə hadisələri”)
İndiki Azərbaycan başqa Azərbaycandır. İndiki Azərbaycan
Ordusu başqa ordudur. Axı sənin, düşmən, əvvəlki taktikaların bu gün üçün keçərli
deyil. Sən isə "ulularından”, keşişlərin tərəfindən cızılmış kordinatlar üzrə
21-ci əsr üzərində yerimək istəyirsən, alınmaz!
Tarixə diqqət yetirək, sanki indiki olaylardır...Məkrli
siyasət. Bütün dövrlərdə üzə çıxan erməni xisləti, soyqırım taktikası,
qaraqışqırıq, həyasızlıq...Qardaşyanlarına "Xalqın anası” deyənlərin təfəkkürü
bütün zamanlarda eynidir.
"Müsəlmanların ziyalıları və adlı-sanlı adamları heç bir başqa məqsəd
güdmədən camaatı sidq ürəklə sakitləşdirdikləri, ona bu qardaş qırğınının bütün
çirkinliklərini anlatdıqları halda, qəzetlərdə təbliğat təşkil edən ermənilər
ortaya çıxdılar və bütün dünyaya hadiələrlə bağlı heyrətamiz dərəcədə
şişirdilmiş araqızışdırıcı teleqramlar yaymağa başladılar. Onlar öldürülmüş
10-15 min nəfərdən danışır, müsəlmanları qaniçən vəhşilər kimi təsvir edirdilər.
Bütün Rusiya və Avropa ayağa qaldırılmışdı” ("Bakı hadisələri haqqında həqiqət”
– Əhməd bəy Ağaoğlu).
Xalqımız həmişə rəşadətiylə, döyüşkən ruhuyla
seçilib. Əslində danışıqlar uzandıqca hər bir azərbaycanlı, "qılıncımız qınında
qalınca pas atar” deyə düşünürdü. Mən də bu qorxunu keçirənlərdən biri idim. Elə
bilirdim biz doxsanların uşaqları olaraq o dövrlərin canlı şahidiyik. Qarabağı
yadında saxlayan sonuncu nəsil bizik, deyə düşünürdüm.Elə bilirdim bizdən sonra
gələn yeni nəsil artıq Qarabağı unudar. Amma zaman göstərdi ki, vətən genetik
qan yaddaşıdır və heç vaxt unudulmur.
Böyük atəşkəs sükutundan sonra xalq sanki yuxudan
oyanırmış kimi bir ayrı ruhla özünü xatırladı. Əslində ard-arda hər ilin müəyyən
tarixi dövrə və şəxsə aid olması da xalqımızın özünədönüşünü təmin etdi. Sanki
2018-ci ilin Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən "Cümhuriyyət ili”
elan edilməsi də yaddaşımızı, yaxın tariximizi, tarixi olayları yenidən vərəqləməyimizə
kömək etdi.
İlahi,
tariximizdən kimlər gəlib keçib, bu şəxsiyyətlər mənim ulu babalarımdır.
Bizimdir!Oxuduqca dərk etdik, dərk etdikcə oyandıq, oyandıqca haqqımızı tələb
etmək qüruru içimizdə baş qaldırdı. Ver, mənim olanı mənə ver!
Uzun dövrlər gizlədilmiş tarix aşkara çıxdı, çox
şükür. Əsl idrak göstəricisi olan mətnlər, istiqlal nəğmələri dilimizdə
dolaşdı, özügüvənimizi artırdı. Özünəhörmətə gətirib çıxardı. İndi bu yüksək
ruhla, əzmlə məqsədimizə doğru gedirik. Özümüzü tanıyaraq, tariximizə bələd
olaraq bizim olanı işğaldan azad etməyə gedirik.
Azərbaycan xalqı yumruq olub birləşməyi də bacarır,
varlığı uğrunda mübarizə etməyi də bacarır. Yeni Vətən Müharibəsi Azərbaycan
torpaqlarının bütövlüyü ilə inşallah yekunlaşacaq. Didik-didik olmuş vətən zərrə-zərrə
öz bütövlüyünə, tamlığına qovuşacaq. Bu əsr bizim olacaq! 2020-ci il bəşəriyyət
tarixinə Karonavirus kimi, bizim tariximizə isə ZƏFƏR kimi yazılacaq.
Dilimizdə bir deyim var, "qonşun pisdir, köç
qurtar”. Erməni adlı mənfur qonşu ilə (dilim gəlmir qonşu deməyə) sərhəddə
yaşayırıq və əsrlərdir bu üzdəniraqların fitnəsi ilə bəlalara düçar olmuşuq.
Amma biz bu deyim kimi heç yana getməyəcəyik, onlar qovulmalıdırlar. Tarix göstərdi
ki, biz bir yerdə yaşaya bilmirik. Biz azərbaycanlıların ifrat humanizmi belə
onların müsəlman toplumuna, türk millətinə qarşı qəzəbini, nifrətini soyutmur
ki, soyutmur. Hər birinin məqsədi əlini azərbaycanlı qanına bulamaqdır. Elə bu
məqsədlə döyüşü döyüşçü ilə aparmır. Mülkü əhalini hədəfə alır. Biz onlara məhz
21-ci əsrdə elə bir dərs verməliyik ki, onlar aramızdan rədd olub öz ayaqları
ilə getməlidirlər.
Qarabağın erməni əhalisi adlı məhfum olmamalıdır!
Yox, olmamalıdır! Əsrlərdir aldığımız dərslər buna imkan verməz. Biz onlarla
bir yerdə yaşamaq istəmirik. Beynəlxalq təşkilatlar buna nə ad qoyursa, qoysun.
Alınmır, alınmaz. Yenə də əsrlərdir yedirdib əjdahaya döndərə bilmərik, mənfuru.
Yenə də erməni arvadlarını övrət edib, yarı türk, yarı erməni dünyaya gətizdirə
bilmərik. Oljas Süleymenovun "Gil kitabında” deyildiyi kimi. "Yavalarla qaynayıb-qarışmayın.
Qoy düşmənimiz özümüzə bənzərlər olmasın!”. Bir dəfəlik bunu ağlımıza yazmalıyıq!
Bizim zəif olmağa daha ixtiyarımız yoxdur. Bundan
sonra daha da inkişaf etmiş, ayaq üstə dayanmağı bacaran, beynəlxalq,
diplomatik sferada xüsusi imicə malik xalqlardan olmalıyıq. İqtisadiyyatımız, ədəbiyyatımız,
incəsənətimizlə yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoymalıyıq. Bu güc bizi
ucalardan uca edəcək. Və bu güc düşmən fitnəsinin, xislətinin qarşısında sipər
olacaq.
Dünya durduqca bu xalq, bu vətən yaşayacaq! Tanrı səni
qorusun, ucalardan uca XALQIM.
Günel EYVAZLI
Xəbərdən istifadə edərkən istinad etmək vacibdir.